FIND ME ON TWITTER ^.^--->

Monday, November 15, 2010

bad monday morning :(


hari ni bapak la mcm bangang je aku , plan dgn chin and farah nak pergi rawang ,
then chin tertinggal van , die text farah dgn aku , die text aku 017
but aku tak on number tu , so , tak dpt la text tu
then , sampai je sch , aku cl chin tnye mane korg then die kata tak jadi :(
aku pergi rumah ater ketok tingkap die dah retak kot
but tak bangon2 pun , grrr ! geram gila la
then , chin suroh g rumah afiqah , then afiqah kata oke
mula2 plan nk pergi rawang sorng2 je , but chin kata tak boleh sebab nnti die kata aku kena culik
hahahahaha , pelik benar chin ni
then , aku da smpai rumah afiqah die siap boleh text afiqah kata * angel da ade kat rumah kau kan , bia je dia kat sane , jgn bgi die pergi mane2
astaga , mcm bodyguard aku da chin niy
hahahaha :D
LIKE AND COMMENT

No comments:

Post a Comment

thanks followers:')